Să postim împreună acest post, numai cu apă. Ziua 24

ora 09.11
Am început ziua 24 de post numai cu apă. M-am culcat la ora 02.00 și m-am sculat la ora 09.00. Astăzi nu mai am energia pe care am avut-o ieri. Ieri a fost ziua cea mai interesntă din timpul acestui post. Am avut cea mai multă energie. Ce trebuie să rețineți este faptul că deși postești numai cu apă, poți avea energie foarte multă. Diferența o face cantitatea de apă pe care o bei. Ieri am băut 4,5 litri de apă, iar astăzi 1 litru de apă. Greutatea este de 92,3 kg, cu 0,1 kg mai mult decât alaltăieri dimineată și cu 1 kg mai puțin decât ieri. Interesant! Apa pe care am reținut-o în organism mi-a dat poate acea energie de care vorbeam mai înainte. Tensiunea este 108/75, iar pulsul 91. Tensiunea este cam mică, așa se explică lipsa de energie pe care o simt, însă pulsul este mare, deși nu am făcut nici un efort.

Îmi aduc aminte, acum, de expediția pe care am făcut-o pe Făgăraș, în urmă cu 32 de ani. Aveam 26 de ani și împreună cu un coleg mai mic, ne-am încumetat să mergem în expediție pe Făgăraș. Am stat pe munte 7 zile, timp în care am urcat pe la cabana Curmătura de lângă Zărnești, spre creastă, iar apoi am ținut creastă până la Negoiu.

O parte din traseul de crestă îl poți vedea aici.

De acolo am coborât la cabana Negoiu, iar de acolo la Agrig. Îmi amintesc că în acele zile, cât am fost pe munte, am mâncat foarte puțin. Mâncam o conservă de pește pe zi, iar seara câte o supă cu câteva boabe de orez în ea, iar dimineața un ceai. A fost o experiență unică pe care nu o voi uita niciodată. Făgărașii sunt fantastici! Peisajul este de vis.

ora 11.59
M-am întors acum de la o plimbare de 30 de minute. Am mai prins o parte din concertul de dimineață al păsărelelor.

Vremea este frumoasă cu soare, dar atmosfera este un pic încărcată. Mă simt excelent! Am băut până la această oră 2,5 litri de apă. De dimineață lucrez la carte, mai precis la ultima corectură înainte de machetarea ei.

ora 18.27
M-am întors de la a treia plimbare de 30 de minute, pe ziua de astăzi. Am mers în jur de 4 km. Acum mă simt excelent și sper să pot lucra cu spor până la miezul nopții. Toată ziua am lucrat la carte, cu exepția celor 3 pauze de câte 30 de minute. Pe la 16.00, adormea în fața calculatorului și am fost să iau o pauză de 20 de minute. Deși îmi propun săă termin corectura în această seară, mai am multe de pus la punct ca să pot lansa cartea.

Astăzi, în timp ce mă plimbam, am realizat că lucrez, de fapt, la mai mult decât o simplă carte. Este vorba de un curs de contabilitate, care cuprinde 24 de sesiuni sau lecții. Lucrarea conține peste 230 de capturi cu secvențe din aplicația SAGA C, fixând fiecare pas descris în cele 24 de lecții. Îmi dau seama, acum când am redactat toată lucrarea și o recitesc, că am realizat un suport de curs. Lucrarea aceasta va sta la baza unui curs video, de 12 sesiuni, a câte 2 ore, ce se va desfășura pe parcursul a 3 luni. Dacă lansarea acestui curs va reuși, atunci îmi propun ca de luna viitoare să încep predarea cursului online. Mai ales că în această perioadă sunt în concediu și am un program flexibil. Ar mai fi multe de spun, însă mă întorc la lucru.

ora 23.08
Iată că a trecut și ziua 24 de post numai cu apă. Ziua a trecut repede. Așa trec zilele când lucrezi cu pasiune și plăcere. Am lucrat toată ziua și încă mai am energie. Am mai mult chef de lucru. În ultimile 10 zile am lucrat foarte intens, însă la asta m-a ajutat și postul. Mai am de corectat încă două lecții, care îmi vor lua cel puțin o oră. Dar nu mă culc până nu termin.

Mă simt excelent! Am băut până acum 4,5 litri de apă.

Acum vă las, căci mă duc din nou la lucru. Pe mâine!

Print Friendly, PDF & Email
Acest articol a fost publicat în Postul cu apa și etichetat cu , , , , , . Salvează legătura permanentă.